Inicio STEG
Retribucións
STEG Opina
Xubilacións

O MECD dá por pechada a negociación de sistema de acceso dando a espalda ao profesorado interino

Tras a mesa sectorial do 11 de decembro, entre a Administración educativa e os sindicatos representativos do ensino público non universitario, desde o Ministerio dáse por concluído o proceso de negociación dun novo sistema de acceso á función pública docente iniciado o pasado mes. E dáse por concluído sen que se introducira no regulamento ningún troco digno de mención para solucionar o problema de precariedade e inestabilidade laboral que afecta ao 25% do profesorado. Seguiuse ao pé da letra o modelo "negociador" ao estilo Pilar del Castillo, é dicir, mantendo da negociación o que non é máis que a súa mera aparencia.

Desde un principio, opostos a que se abordara na mesa a discusión sobre o modelo de ingreso diferenciado defendido polo STEG, os representantes do MECD, parapetados tras escusas técnicas que non foron razoadas, optaron por manter un simulacro de diálogo en torno a cuestións que en nada van modificar a situación actual. A experiencia docente, tan valiosa, seguirá sendo un elemento residual do baremo; as probas da oposición seguirán sendo eliminatorias e as novidades máis reseñables, como a convocatoria específica para o rexurdido corpo de catedráticos, levan o cuño reaccionario da LOCE, co que, lonxe de avanzar nalgunha dirección, a situación empeora.

Desde o STEG e a Confederación de STES proseguiremos coa campaña de concienciación e demanda dun troco no modelo de acceso que vimos defendendo desde hai anos. Esta necesidade queda reflectida no recente informe do "Defensor del Pueblo", no que se constataba a situación laboral que padecen unhas 80.000 profesoras e profesores que traballan para o sistema. Un colectivo o suficientemente amplo como para que o Ministerio o teña en conta.